Πολιτική επιστροφών

Επιστροφές προϊόντων με χρέωση της Εταιρείας:
Η επιστροφή προϊόντων χρεώνεται σε βάρος της Εταιρείας σε όλες τις ακόλουθες περιπτώσεις:
Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα.
Σε περίπτωση που κατά την παράδοση το είδος έχει συσκευασία κατεστραμμένη, ολοκληρωτικά ή κατά το μεγαλύτερο μέρος της.
Σε περίπτωση που κάποιο/α προϊόν/ντα διαπιστωθεί/ούν ότι είναι ελαττωματικό/ά κατά την παράδοση του στον Πελάτη (καλούμενο εφεξής για συντομία «DOA»). Σε αυτή την περίπτωση, η επιστροφή των προϊόντων θα γίνεται αποδεκτή εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον Πελάτη. Τα ανωτέρω ισχύουν με την επιφύλαξη των επιμέρους πολιτικών DOA των κατασκευαστών των προϊόντων εφόσον είναι σύμφωνες με την Εφαρμοστέα Νομοθεσία.
Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το προϊόν φέρει έλλειψη ιδιότητας, η οποία ιδιότητα έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με την Εταιρεία.
Στην περίπτωση που το προϊόν διαπιστωθεί ότι φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα. Σε αυτή την περίπτωση, εφόσον αυτό βεβαιωθεί από τον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή που παρέχει την εγγύηση καλής λειτουργίας ισχύουν τα ακόλουθα: Η εγγύηση παρέχεται για περιορισμένο χρονικό διάστημα που αναγράφεται στα αναλυτικά χαρακτηριστικά του προϊόντος και έχει την ελάχιστη νόμιμη διάρκεια που ορίζεται στους Εφαρμοστέους Νόμους. Μετά το πέρας της περιόδου αυτής ή επισκευή η αντικατάσταση των προϊόντων είναι δυνατή με επιπλέον χρέωση κατόπιν νέας συμφωνίας με τον Πελάτη.
Στις περιπτώσεις επιστροφής με χρέωση της εταιρείας τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον Πελάτη και στο χρόνο που συμφωνήθηκε.
Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις, η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν και πλήρη τη συσκευασία του (εκτός αν πρόκειται για ελάττωμα που διαπιστώθηκε αργότερα από την παράδοση και η συσκευασία δεν υπάρχει ή επίσης εκτός της περίπτωσης προϊόντος η συσκευασία του οποίου παραλήφθηκε από τους διανομείς κατά την παράδοση του είδους). Η επιστροφή των προϊόντων με χρέωση της Εταιρείας θα πραγματοποιείται είτε με προσωπικό και μεταφορικά μέσα της Εταιρείας είτε μέσω courier, ή στην έδρα της Εταιρείας.
Μετά την επιστροφή των προϊόντων, γίνεται έλεγχος του ελαττώματος που αναφέρεται από τον Πελάτη και στην συνέχεια γίνεται επικοινωνία μαζί του για ενημέρωσή του σχετικά με τα αποτελέσματα του ελέγχου.
Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων αναλόγως της περίπτωσης, θα πραγματοποιείται δωρεάν επισκευή, ή αντικατάσταση, άλλως μείωση του τιμήματος ή ακύρωση της συναλλαγής, υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί τα προϊόντα από την Εταιρεία. Σε περίπτωση ακύρωσης, η επιστροφή των χρημάτων στον Πελάτη θα γίνεται με τον ίδιο τρόπο που έγινε και η πληρωμή τους με επιμέλεια της Εταιρείας. Συγκεκριμένα, η επιστροφή των χρημάτων στον Πελάτη, θα γίνεται στην περίπτωση πληρωμής μέσω πιστωτικής κάρτας, με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής κάρτας, η οποία θα γίνεται με επιμέλεια της Εταιρείας και στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο Πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από την έδρα.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή η Εταιρεία έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον Πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του Πελάτη.
Μετάβαση στο περιεχόμενο